»Dolgoletna izmenjava razstav med partnerskima mestoma Mursko Soboto in Ingolstadtom predstavlja kontinuiran in močan segment sodelovanja ter kulturne predstavitve obeh mest.«
»Risba predstavlja izraz njegovih vsakodnevnih zaznamkov in artikulacij, ki jih umetnik intuitivno zasluti v specifičnih koordinatah, v katerih za en sam mimobežen in težko ulovljiv trenutek sovpadeta sedanjost in preteklost, tostransko in onostransko.«
»Naša galerija za zdaj nima prostora za stalno postavitev, zato bomo dela iz stalne zbirke predstavljali enkrat letno v obliki različnih izborov.«
»Jaz v njegovih delih ne vidim nič tragičnega ali melanholičnega, ampak eno samo stoiško in odmaknjeno daljnovzhodno modrost sprejemanja dejstev. Življenje je, kakršno je, in ni ga treba naknadno olepševati.«
»V sodobni hiperprodukciji vizualnega, ob kateri se človeku zdi, da je podoba živa edinole takrat, ko je narejena na elektronskih zaslonih, če se venomer premika, blešči, utripa in na vse možne načine, tudi s pomočjo ravno tako kričavih zvokov in bolj ali manj nesmiselnih sloganov, agresivno opozarja nase, Gnamuševe slike zdijo kot samotarski relikti preteklosti.«
»Mesarič, ki dosežkov ameriških slikarjev takrat ni poznal, saj ni mogel videti ne originalov ne umetniških reprodukcij, je do svoje različice hiperrealizma prišel spontano in neodvisno od ameriških umetnikov, ki so s hiperrealizmom kljubovali predvsem tamkajšnjemu abstraktnemu ekspresionizmu in konceptualizmu.«
»Včasih prihaja ta izraz do takih konceptualnih rešitev, kjer je sama ideja ali koncept pomembnejši od samega umetniškega dela, kot vidimo na tej razstavi. V sklopu celotnega opusa imamo vedno občutek te nehomogenosti, a ko gledamo ta opus nazaj, vedno zasledimo neko logičnost, ki pa je vedno časovno zamejena.«
»Razstavljena dela niso ne balzam ne kozmetika in tudi anestetik ne. Gre za izkušnjo roba, ki ga ni mogoče izkusiti v družbi prijateljev ali stanovskih kolegov. To je lahko izključno umetnikovo lastno izkustvo in le iz takšnega izkustva lahko nastanejo resnično dobre in trajne umetnine.«
»Slikarstvo za Šušnika pomeni dolgo, prijetno in hkrati izjemno nevarno ter suspenza polno potovanje skozi presečišča različnih časov, pri čemer ne išče ene, temveč hkrati dve temeljni prasliki ali paradigmi, ki sta zajeti v eni sami sliki.«